04192024pia
Mgr. Andrej Budai - fotografické a video služby - svadby, stužkové slávnosti, školské rozlúčky, plesy, promócie, birmovky, prvé sväté prijímania, rodinné a firemné stretnutia a akcie, spoločenské a športové podujatia...

PR články, komerčné, Levice

Prvé náznaky toho, že váš internetový obchod potrebuje prepracovať

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
Stránka je dnes jedným z kľúčových nástrojov na predaj a propagáciu značky, ktorá si vyžaduje pravidelné zlepšovanie. Ak ale v určitom okamihu prestala vytvárať príjem, mohlo by to byť z viacerých dôvodov v závislosti od jej stavu. Určite to ale nie je dôvod na paniku a stres. Na zlepšenie kľúčových ukazovateľov internetového obchodu postačujú vo väčšine prípadov mierne  zmeny.
Ktoré to sú? Kvalita stránky v mnohých ohľadoch závisí od jej dizajnu. Podľa softvérovej spoločnosti „Adobe“ prestane 38 % ľudí integrovať – spolupracovať a komunikovať s webom, ak jeho obsah a vzhľad nie sú atraktívne. Ani to ale nie je všetko. Existujú jednoduché náznaky toho, že je už čas, aby váš e-shop vykonal redizajn.

1. Mobilná verzia stránky nefunguje správne

Aj napriek tomu, že sa stále bez kvalitného tonera Canon v tlačiarni a pri výrobe klasickej offline reklamy dnes úplne nezaobídeme, internet boduje. O to viac, keď ho primárne ovládame cez náš mobil. Počet používateľov mobilných zariadení každoročne rastie a zvyčajne predstavuje významný podiel na celkovej návštevnosti webových stránok.

Ak však nemáte váš web a všetky kvalitné spätné odkazy optimalizované na mobilnú verziu, môžete prísť o veľké zisky. Prehliadanie v mobile zákazníkom vyhovuje, no ak mu to váš web neumožní, odíde ku konkurencií.

2. Percento opustených košov rastie

Tu je problémom fakt, že používatelia zatvoria - opustia váš web bez zadania objednávky, hoci bol  už produkt pridaný do košíka. Opustené sú  koše, do ktorých používatelia pridali tovar, ale nepodali objednávku. Dôvody, prečo ľudia nedokončia objednávku, môžu byť veľmi odlišné:

· povinná registrácia;

· dlhý a komplikovaný proces vypĺňania polí a overovania;

· absencia takých doplňujúcich informácií o objednávke, ako sú dodanie alebo celkové náklady;

· Komplikovaný spôsob platby.

Skúste to vylepšiť a zmeniť!

3. Váš web sa rozrástol, no stal sa veľkým a zložitým

Ako sa spoločnosť vyvíja, vyvíjajú sa aj jej stránky. Pridávajú sa nové oddiely, služby, dokončuje sa nová funkčnosť. Postupom času sa ale vplyvom týchto zmien navigácia na webe stáva zložitejšou. V takomto systéme sa zákazník časom stráca a vyhľadá si niečo jednoduchšie.

Preto, skôr ako sa rozhodnete pre jednotlivé zmeny a vylepšenia, vždy si ich otestujte v praxi z pohľadu bežného zákazníka. Svoju stránku môžete otestovať nezávisle na základe pravidla „troch kliknutí“. Podstatou je, že používateľ sa môže nie viac ako tromi kliknutiami dostať na požadovanú stránku. 

Pridať komentár


Bezpečnostný kód
Obnoviť

Podporte nás

Páči sa Vám NitraOnline.sk a naša práca? Podporte nás...

Suma:
 EUR

Spolupracujeme s

 

Najnovšie firmy

TV program: